background

Pozycjonowanie



Pozycjonowanie stron internetowych staje się coraz bardziej popularne. Jednak zanim się Państwo zdecydują na takie rozwiązanie warto jest poznać płynące z niego korzyści.

Generuje zyski

Pozwala na dotarcie do osób zainteresowanych ofertą firmy i zwiększenie wartościowego ruchu na stronie oraz wartości witryny.



Kreuje wizerunek

Sprawia, że wzrasta rozpoznawalność firmy (jej nazwy oraz zakresu działalności) i buduje markę przedsiębiorstwa w internecie.



Zostawia z tyłu konkurencję

Gwarantuje wyróżnienie się na tle firm świadczących podobne usługi oraz wyprzedzenie ich w wynikach wyszukiwania.



Jest wygodne

Umożliwia monitorowanie efektów pozycjonowania oraz nawiązanie różnych modeli współpracy w zakresie pozycjonowania. Comiesięczne raporty dostarczają informacji dotyczących podjętych działań SEO oraz ich efektów.



Zapewnia bezpieczeństwo

Stosowane przez naszą agencję techniki pozycjonowania są etyczne oraz nieinwazyjne, dzięki czemu mają Państwo pewność, że zachowane zostają najwyższe standardy.



Na rynku istnieje wiele agencji interaktywnych specjalizujących się w prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Jednak jakość świadczonych przez nie usług jest bardzo różna. Dlaczego warto zdecydować się na współpracę właśnie z nami?


Wiedza i doświadczenie

Marketingiem internetowym zajmujemy się od 2003 roku. Doskonale znamy branżę, w której działamy oraz najlepsze techniki pozycjonowania. Z sukcesami stosujemy zdobytą przez nas wiedzę. Korzystanie z usług naszej agencji to współpraca ze specjalistami.



Skuteczność

Przywiązujemy ogromną wagę do tego, żeby podejmowane przez nas działania były efektywne. Wypracowujemy optymalne rozwiązania, by osiągać widoczne oraz długotrwałe rezultaty. Stosujemy strategię Long Tail (Długiego Ogona), która pozwala na zajmowanie przez strony naszych Klientów wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz zwiększenie dochodów firmy.



Kompleksowość

Oferujemy zintegrowane usługi: oprócz pozycjonowania zajmujemy się mi. in. prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych, tworzeniem stron internetowych czy przeprowadzanie audytów SEO/SEM. Proponujemy kilka form współpracy w zakresie pozycjonowania, co pozwala na wybranie opcji znakomicie dopasowanej do potrzeb firmy.



Zorientowanie na Klienta

Zdajemy sobie sprawę z tego, że każde przedsiębiorstwo ma inne potrzeby, dlatego mamy elastyczne i indywidualne podejście do każdego z Klientów. Zależy nam na tym, by poznać jego oczekiwania i potrzeby oraz doradzamy które działania będą najskuteczniejsze w odniesieniu do konkretnej firmy.



Optymalizacja działań

Marketing internetowy nieustannie się rozwija, dlatego i my stale się doskonalimy oraz poszerzamy wiedzę, by w pełni korzystać z pojawiających się możliwości.



Zaufanie

Stosujemy etyczne techniki pozycjonowania, raportujemy naszą pracę oraz gwarantujemy jasny sposób rozliczania. Dzięki temu zyskujemy zaufanie Klientów i cieszymy się bardzo dobrą reputacją.



Konkurencyjne ceny

Zawsze dokonujemy indywidualnej wyceny projektu, na którą wpływają: ilość oraz trudność wyrażeń kluczowych, budowa i wiek serwisu oraz oczekiwania co do zajmowanej przez stronę pozycji. Nasi Klienci płacą dokładnie za to co zamówili i nie zobowiązuje ich to do skorzystania z innych usług naszej agencji.



Kluczem do odniesienia sukcesu w zakresie pozycjonowania jest podejmowane przez nas czteroetapowe działanie. Następujące kroki zapewniają trwałe efekty:



Cztery kroki do sukcesu!



Krok pierwszy: Analiza konkurencji

Przeprowadzamy analizę branży, w której działa firma. Odpowiadamy na pytania: Na jakie frazy kluczowe pozycjonuje się konkurencja? Pozycjonując stronę na jakie wyrażenia mogą Państwo osiągnąć wysokie wyniki? Prosimy naszych Klientów o przygotowanie wyrażeń związanych z działalnością firmy, które mogą być używane przez internautów, żeby odnaleźć interesujące ich produkty czy usługi. Na tej podstawie dokonujemy realistycznej oceny sytuacji.



Krok drugi: Wybór optymalnych rozwiązań

Po dokonaniu analizy działań konkurencji oraz otrzymaniu od Klientów propozycji fraz przy użyciu odpowiednich narzędzi badamy w jaki sposób (po wpisaniu w wyszukiwarkę jakich słów) potencjalni Klienci trafiają na firmową stronę internetową. Przeprowadzamy testy: wykupujemy płatną reklamę oraz umieszczamy w niej frazy z kroku pierwszego. Pozwala nam to sprawdzić które z tych wyrażeń są najbardziej popularne.



Krok trzeci: Modyfikacja strony internetowej

Na życzenie Klientów wprowadzamy zmiany w serwisie internetowym, by był „przyjazny” dla wyszukiwarki i dobrze się indeksował. Ten krok zwiększa efektywność pozycjonowania i pozwala szybciej osiągnąć zamierzone cele (oczekiwaną pozycję w wynikach wyszukiwania).



Krok czwarty: Skuteczne pozycjonowanie

Po uzyskaniu szczegółowych informacji dotyczących fraz kluczowych wybieramy odpowiednie metody pozycjonowania. Postępujemy zgodnie z wybraną przez Klienta formą współpracy. Raz w miesiącu wysyłamy raporty przedstawiające podejmowane przez nas działania oraz na bieżąco doradzamy: proponując rozwiązania, które zbudują profesjonalny wizerunek firmy w internecie oraz ułatwią jej pozyskiwanie Klientów.



Pozycjonowanie to skuteczna forma promocji w internecie pozwalająca potencjalnym Klientom odnaleźć produkty, które ich interesują. Dzięki skorzystaniu z tej usługi zwiększony zostaje wartościowy ruch na stronie internetowej, który przekłada się na zyski dla firmy.

Proponujemy kilka modeli współpracy, by każdy Klient mógł wybrać taki z nich, który najbardziej odpowiada jego celom biznesowym.

Podstawowy model pozycjonowania, jaki przyjęliśmy w naszej firmie, wiąże się wyłącznie z pobieraniem opłaty za osiągnięcie określonych w umowie wyników. Innymi słowy – jako zespół specjalistów od SEO podejmujemy się wypromowania Państwa strony do najlepszej dziesiątki wyników wyszukiwania. Dopiero gdy zrealizujemy ten cel, klienci ponoszą pierwsze koszty w związku ze współpracą z nami.



SEO consulting

Ten model współpracy obejmuje stałą opiekę nad stroną internetową firmy. W ramach uslugi consultingu podejmowane są kompleksowe działania SEO/SEM optymalnie dopasowane do aktualnych potrzeb Klienta oraz raportowane każdego miesiąca.



Optymalizacja serwisów www

Celem tej usługi jest sprawienie, by serwis internetowy był „przyjazny” dla wyszukiwarki, czyli lepiej widoczny po wpisaniu w nią określonych wyrażeń kluczowych. Aby zrealizować to zamierzenie nasza agencja przeprowadza audyt SEO, który bada w jakim stopniu budowa strony internetowa jest zgodna z wymogami wyszukiwarki.

Po przeprowadzeniu audytu polecamy dokonanie zmian w kodzie HTML oraz strukturze linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, by poprawić indeksowanie strony internetowej w wyszukiwarce.



Budowa microsite SEO

Gdy nie można przeprowadzić na stronie internetowej zmian, które poprawiłyby jej widoczność w wyszukiwarce internetowej warto zastosować inne rozwiązanie: budowę microsite SEO, czyli witryny o podobnej treści, która będzie dobrze indeksowana przez roboty wyszukiwarki. Nasi specjaliści przygotowują grafikę oraz teksty na stronę, tworząc witrynę internetową zawierającą ofertę firmy Klienta.



Copywriting SEO

Treść witryny internetowej powinna być nie tylko ciekawa dla czytelnika, ale też dostosowana do wytycznych wyszukiwarek. Dlatego warto skorzystać z usługi, która zapewni unikalną warstwę tekstową dla strony www. Nasi specjaliści przygotowują teksty, które będą nie tylko poprawne i merytoryczne, ale również skuteczne z punktu widzenia pozycjonowania stron.



kompetencje

Adicom od 6 lat posiada certyfikat przyznawany przez Google.
Jest on potwierdzeniem najwyższej jakości usług świadczonych przez
agencję.